Freitag, 17. September 2010

Tayyip , Egemen e sorar:

- Egemen , biliyorsun Turgut ÖZAL ın büyük hizmetleri var ülkeye , sence o mu daha büyük ben mi ?
- Efendim , tabiki siz büyüksünüz , zira rahmetli Demirel den çok korkardı , siz takmazsınız bile...

- Demirel dedin de Egemen , Demirel in de büyük hizmetleri var , sence ben mi büyüğüm Demirel mi ?
- Efendim , tabiki siz büyüksünüz , Demirel askerden çok korkardı , siz askerin anasını ağlattınız...

- Peki Egemen sence Atatürk mü büyük ben mi ?
- Efendim , elbette siz büyüksünüz, Atatürk , İnönü den tırsardı , Sizse her yerde İnönü ye ana avrat sövebiliyorsunuz...

Egemen in coştuğunu gören Tayyip hızını alamamış :

- Peki Egemen , Hz.Ömer mi büyük ben mi ?
- Efendim, tabiki siz büyüksünüz, Hz. Ömer Allah tan korkardı , siz Allah tan da korkmazsınız...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen